Hogyan hozzunk boldogságot egy olyan világnak, amely néha olyan boldogtalannak tűnik?
Nos, az elmúlt négy évtizedben egy olyan programot osztottunk meg az emberekkel, amely Az út a boldogsághoz – Ésszerű útikalauz a jobb élethez című sikeres könyvön (füzet formátumban is megjelent) alapult. Mennyire sikeres? Eddig 118 nyelvre fordították le, és több mint 125 millió példányt nyomtattak belőle.
A füzet 21 morális elvet tartalmaz, amelyek egy viselkedési szabálygyűjteményt alkotnak, amelyek egy jobb minőségű élethez vezetik az olvasót. Olyan alapelvek, mint a megbízhatóság, a becsületesség és az Aranyszabály.
Mellékeljük azokat a társadalmi célú hirdetéseket, amelyeket ezekhez a fontos alapelvekhez készítettünk. Most arra kérjük önt, hogy sugározza őket. Úgy gondoljuk, hogy az a tevékenység, hogy segítünk még több boldogságot hozni ebbe a világba, váratlan következményekkel járhat.
Azzal, hogy ez esetleg több boldogságot fog hozni önnek.
Nézze meg és töltse le valamennyi televíziós társadalmi célú hirdetésünk sugárzási minőségű változatát. Többféle hossz és formátum elérhető. Ezeknek a társadalmi célú hirdetéseknek nincs lejárati dátuma, és a világon bárhol sugározhatók, illetve online streamelhetők.
Hallgassa meg és töltse le valamennyi rádiós társadalmi célú hirdetésünk sugárzási minőségű változatát. Többféle hossz és formátum elérhető. Ezeknek a társadalmi célú hirdetéseknek nincs lejárati dátuma, és a világon bárhol sugározhatók, illetve online streamelhetők.
Nézze meg és töltse le az összes kültéri társadalmi célú hirdetésünk nyomtatásra kész és digitális változatait több méretben. Ezeknek a társadalmi célú hirdetéseknek nincs lejárati dátuma, és a világon bárhol el lehet helyezni őket.
Nézze meg és töltse le az összes nyomtatott társadalmi célú hirdetésünk változatait több méretben. Ezeknek a társadalmi célú hirdetéseknek nincs lejárati dátumuk, és a világon bárhová el lehet helyezni őket.
Nézze meg és töltse le az összes digitális társadalmi célú hirdetésünk változatait, amelyek felhasználhatók weboldalakon, blogokban és a közösségi médiában. Ezeknek a társadalmi célú hirdetéseknek nincs lejárati dátuma, és a világon bárhol el lehet helyezni őket.